نقشه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ های بزرگ ایران

نقشه کسب و کار و برندینگ و استارتاپ ها

 

در نقشه زیر که موسوم به نقشه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ ها در بخش کلان می باشد ابتدا تامین کنندگان عمده برای رستوران ها و سوپرمارکت ها و کافه ها و شیرینی فروشی ها و مواد اولیه لازم را تامین می کنند و این یک فرصت جدید برای تامین کننده همچون هایپر استار است که با سهامداری و تامین کننده انحصاری اسنپ مارکت را پشتیبانی کند که در کنار اسنپ فود بتواند به جامعه خدمت کند.

واکنش تیم تپسی به عمل غیر حرفه ای اسنپ !

مزیت هایپر با برای همکاری با اسنپ فود دسترسی به الگوهای خرید کاربران قبلی و دسترسی به عرضه کنندگان بازار است و همچنین یک زیرساخت مناسب لجستیک برای توزیع سریع سفارش.
در جامعه هدف برای تامین کالا فروشگاه هایی همچون شهروند , رفاه, اتکا و جانبو و افق کوروش حضور دارند که در زیر میتوانید نقشه کامل ادغام این برندها و همکاری با یکدیگر را ببینید.
مثلا هایپراستار تامین کننده انحصاری اسنپ مارکت است و روکولند با ادغام در دیجی کالا به‌عنوان سوپرمارکت اینترنتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

نقشه کسب و کار استارتاپ ها

 

تقشه استارتاپ های کشور ایران
تقشه استارتاپ های کشور ایران

 

نقشه کسب و کار استارتاپ ها

بیشتر بخوانید  توئیتر چیست و در توئیتر چه خبر است؟

مرورگر دائمی

امتیاز استارتاپ ها - 6/10

خلاصه

در نقشه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ های بزرگ ایران ابتدا تامین کنندگان عمده برای رستوران ها و سوپرمارکت ها و کافه ها و شیرینی فروشی ها و مواد اولیه لازم را تامین می کنند....

6 باشه!

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

ورود به سایت

خوش آمدید! وارد حساب کاربری خود شوید

بخاطر بسپار فراموشی رمز عبور ؟

آیا حساب کاربری ندارید.؟ عضویت

Lost Password

عضویت