برندهایی که نام کالا شدند (اهمیت برندسازی)

همه ما اسم کالاهایی را شنیده ایم که یک روزی فقط یک برند بودند و امروزه نام آن کالا شده اند. این یعنی قدرت برند سازی و معمولا هم این برند ها خارجی هستند و وارداتی بوده اند چون خارجی ها به درستی به علم اقتصاد و برندینگ و اهمیت آن برای فروش دراز مدت واقف بوده اند و طبق برنامه عمل کرده اند. برند چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
پودر لباسشویی تاید , اسپری پیف پاف , بستنی کیم , اسمارتیز , آبمیوه ساندیس , اسکاچ ظرفشویی , جوراب پارازین , سفیدکننده وایتکس , دلستر ,شلوار جین لی , پفک , ریکا , نسکافه , تیتاپ , ماتیک همه و همه زمانی نام یک برند بوده اند و امروزه با آنها را نام یک نوع مشخص از کالاها می دانیم. به دور و بر خود نگاه کنید. دیگر چه کالایی را می شناسید که زمانی یک برند بوده اند!!! اهمیت برندینگ را با این مقاله درک می کنیم.

یک دیدگاه
سینا
2020/05/02 بعدازظهر 02:23برندینگ یکی از مهم ترین کارها در راستای احداث کسب و کار است و برند شما نشانه شخصیت تجاری شماست. برند یعنی نام دیگه