برندهایی که نام کالا شدند (اهمیت برندسازی)

ژنریک-برند-جنریک-برند-Generic-brand

همه ما اسم کالاهایی را شنیده ایم که یک روزی فقط یک برند بودند و امروزه نام آن کالا شده اند. این یعنی قدرت برند سازی و معمولا هم این برند ها خارجی هستند و وارداتی بوده اند چون خارجی ها به درستی به علم اقتصاد و برندینگ و اهمیت آن برای فروش دراز مدت واقف بوده اند و طبق برنامه عمل کرده اند. برند چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پودر لباسشویی تاید , اسپری پیف پاف , بستنی کیم , اسمارتیز , آبمیوه ساندیس , اسکاچ ظرفشویی , جوراب پارازین , سفیدکننده وایتکس , دلستر ,شلوار جین لی , پفک , ریکا , نسکافه , تیتاپ , ماتیک همه و همه زمانی نام یک برند بوده اند و امروزه با آنها را نام یک نوع مشخص از کالاها می دانیم. به دور و بر خود نگاه کنید. دیگر چه کالایی را می شناسید که زمانی یک برند بوده اند!!! اهمیت برندینگ را با این مقاله درک می کنیم.

 

برندهایی که نام کالا شدند
برندهایی که نام کالا شدند

بدون دیدگاه

    ارسال دیدگاه

    19 − 9 =

    ورود به سایت

    خوش آمدید! وارد حساب کاربری خود شوید

    بخاطر بسپار فراموشی رمز عبور ؟

    آیا حساب کاربری ندارید.؟ عضویت

    Lost Password

    عضویت