بهترین بیو اینستا

 

از دو منظر می توان به این عنوان نگاه کرد . یکی از منظر زیبایی و شاخ بودن بیو در اینستاگرام ! و دیگری از منظر کسب و کار و جذب مخاطب و خریدار یا مشتری! امروز  همگان می خواهند در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشند و بیشتر لایک و کامنت بگیرند و البته پول بیشتری هم دربیاورند. شاید باورتان نشود اما رقم های تبلیغات در اینستاگرام به میلیارد هم نزدیک شده است!  اما برای موفقیت در این امر نکات زیادی را باید اجرا کنید و بسیار هم خلاق باشید و ایده نابی داشته باشید. یک کاری که تاحالا کسی نکرده است! همچنین نظم داشته باشید و پشتکار و زود ناامید نشوید!  پست ها , استوری ها , هایلایت ها , عکس ها و …..

بیوی حرفه ای اینستاگرام
بیوی حرفه ای اینستاگرام | متین رسولی

اما Bio هم بخش مهمی از پیج اینستاگرام است که اولین بخشی است که توسط مخاطب دیده می شود . شما باید یک بیوی خوب داشته باشید که کاربر ترغیب شود که شما را فالو کند .سه نکته مهم را ابتدا باید در نظر بگیرید و اعمال کنید :

1 – در بیو باید نام و تخصص و زمینه کاری خود را تشریح کنید. باید به خوبی تشریح کنید که شما کی هستید!

2 – باید مزیت یا خدمت خاص خود را برای مشتری یا کاربر تشریح کنید. شما قرار است چه کاری انجام دهید تا دیگران شما را فالو کند؟

3 – باید از فردی که می خواهد شما را فالو کند بخواهید کاری را انجام دهد. مثلا پست آخر را ببیند یا شما را فالو کند یا برای دو پست آخر کامنت بگذارد. (تشویق مشارکت و تعامل – دعوت به اقدام Call to Action)

instagram-bios-for-businesses-
instagram-bios-for-businesses-

یک تا سه هشتگ دقیقا مرتبط به خود و جذاب را انتخاب کنید و در بیوگرافی اینستاگرام بکار ببرید . اما نه بیشتر . استفاده از ده تا بیست هشتگ بیوی شما را زشت می کند و کاربر را فراری می دهد! یکی دوتا ایموجی در بیو حواس کاربر را به خود جلب می کند و هرچیز تصویری برای مغز کاربر آشناتر است. از جملات طنز نیز بهتر است استفاده کنید. شاید یک جمله جنجالی نیز بد نباشد. 

 

اما قبل از همه اینها ابتدا باید تکلیف خودتان را مشخص کنید. اینکه ماهیت شما چیست یک طرف و اینکه مخاطب شما کیست نیز یک طرف است! شما باید یک گروه تخصصی خودتان را انتخاب کنید و برای آنها تولید محتوا کنید!

مثلا شما می خواهید برای “پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی شهر قزوین” مطلب بنویسید و قشر هدف شما آنانند! یا مشتری هدف شما “دخترهای بین 20 تا 30 سال علاقمند به یادگیری ناخن کاری” است. یا خیلی جامعه هدف کوچکتر و یا خیلی بزرگتر! این بستگی به توانایی شما برای ایجاد محتوای باکیفیت و تخصص شما در آن حوزه دارد. اینکه بتوانید یک پیج بدون تعیین جامعه هدف و برای تمام مردم مثلا ایران بزنید و موفق شوید احتمالش کم است چون هزاران هزار رقیب دارید اما برای قشر کوچک اینطور نیست و احتمال موفق شدنتان خیلی بیشتر می شود. پس از جامعه های کوچک شروع کنید.

 

 

مرورگر دائمی

instagram - 5/10

خلاصه

Bio هم بخش مهمی از پیج اینستاگرام است پست ها , استوری ها , هایلایت ها , عکس ها یک تا سه هشتگ دقیقا مرتبط به خود و جذاب را انتخاب کنید و در بیوگرافی اینستاگرام بکار ببرید

5 متوسط!

بدون دیدگاه

    ارسال دیدگاه

    ورود به سایت

    خوش آمدید! وارد حساب کاربری خود شوید

    بخاطر بسپار فراموشی رمز عبور ؟

    آیا حساب کاربری ندارید.؟ عضویت

    Lost Password

    عضویت